Օր՝ ապրիլի 15
Ժամ՝ 14։30
Վայր՝ Բնագիտության լաբորատորիա
Մասնակիցներ՝ բնագետ ուսուցիչներ
Հավաքի օրակարգում՝
Օր՝ ապրիլի 15
Ժամ՝ 14։30
Վայր՝ Բնագիտության լաբորատորիա
Մասնակիցներ՝ բնագետ ուսուցիչներ
Հավաքի օրակարգում՝
Կազմակերպիչ՝
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Աջակիցներ` ՀՀ ԿԳՄՍՆ
նախարարություն, ՀՀ շրջակա միջավայրի նախարարություն, Նախաձեռնող
հասարակական կազմակերպություններ Էկոտուրի նպատակները
·
Արդիական
բնապահպանական խնդիրների ներառում հեղինակային կրթական ծրագրում
·
Բնապահպանական
խնդիրների վրա հանրության ու պատկան մարմինների ուշադրություն սևեռում
·
Բնապահպանական
խնդիրների լուծումը ուսումնական նախագծերի միջոցով
·
Շրջակա
միջավայրի բարելավման նախագծեր
·
Իրականացված
բնապահպանական նախագծերի ամփոփում
Ներկայացվող
աշխատանքների ուղղությունները
ü Իրականացված երկարաժամկետ նախագծեր
ü Բնապահպանական ուսուցմանն ուղղված նախագծեր
ü Սովորողների կողմից բարձրաձայնվող բնապահպանական խնդիրների
ու նրանց առաջարկվող լուծումներ
Երկարաժամկետ
նախագծերի շրջանակներում սովորողների խումբը ներկայացնում է շուրջ տարի
իրականացված բնապահպանական նախագծերի տեսանելի արդյունքները, ներկա իրավիճակի
նկարագրությունը և նախագծերի շարունակականությունը։
Աշխատանքների
հիմնական ուղղությունները
·
Միջավայրի բարելավման շուրջտարյա գործունեություն
·
«Անթափոն կենցաղ» նախագիծ
·
Ուսումնական Արատես
·
Գագարին նախագիծ, համագործակցություն
·
Կրթահամալիրի ճամբարների, ճամփորդական նախագծերի
էկոլոգիական բաղադրիչները
Բնապահպանական
ուսուցմանը ուղղված նախագծերի շրջանակներում ներկայացվում են այնպիսի աշխատանքներ,
որտեղ հստակ երևում է բնապահպանական խնդիրների լուծման, քննարկման և
ուսումնասիրման արդյունքում ուսուցման բաղադրիչը, հավաքագրված ու մշակված
ուսումնական փաթեթները։
Աշխատանքների
հիմնական ուղղությունները
·
Դասավանդողների մեթոդական հոդվածներ
·
Իրականացված
նախագծերի արդյունքում ստեղծված ուսումնական փաթեթներ
·
Օրացուցային
գործունեություն կրթահամալիրի էկո միջավայրում
·
Աշխատանքային
հանդիպումներ, նոր համագործակցություն
Սովորողների
կողմից բարձրաձայնվող բնապահպանական խնդիրների ու նրանց առաջարկվող լուծումներ։
Այս ուղղությամբ կատարվող աշխատանքների ընտրությունը բազմազան է։ Քանի որ
միջավայրում բազմաթիվ են բնապահպանական տարբեր խնդիրներ, որոնք մեծամասամբ դատապարտված են անտարբերության,
իրականացվող նախագծերի այս ուղղության նպատակը հասարակական անտարբերության կտրումն
է։ Սովորողների խմբերը ներկայացնում են իրենց միջավայրում առկա բնապահպանական
խնդիրները նկարագրելով դրանց առաջացումը, ներկա վիճակն ու հնարավոր լուծումները։
Աշխատանքների
հիմնական ուղղությունները
·
Գետերի
ու ջրանցքների աղտոտման հիմնախնդիրներ
·
Հանքարդյունաբերությունը
Հայաստանում
·
Միջավայրի
աղտոտումը աղմուկով
·
Թափոնների
վերամշակման հիմնախնդիրը
·
Լքված
շինություններ
·
Ջրային
ռեսուրսների օգտագործում
·
Վայրի
բնության, բնական միջավայրի պահպանություն
·
Էկո
սնունդ
Էկոտուրին
կարող են մասնակցել Հայաստանի, Վրաստանի,
Արցախի և այլ երկրների հանրակրթական դպրոցների խմբերը՝ նախորոք
լրացնելով մասնակցության հայտը:
Աշխատակարգ, ժամանակացույց
Մարտի 1-ից Ապրիլի 25 « Էկոտուր» 2022-ի շրջանակներում բնապահպանական խնդիրների ձևակերպում, նախագծերի
մշակում, իրականացված նախագծերի ամփոփում։
Ապրիլի
22՝ Երկրի օր
Ապրիլի 26-ից Հունիսի 5-ը իրականացված նախագծերի ներկայացում։ Աշխատանքները
ներկայացվում են կլոր սեղան-քննարկումների
տեսքով, նախորոք հրապարակելով կատարված աշխատանքները։ Նախագծերի ներկայացումը բաց է
խնդրով հետաքրքրվող յուրաքանչյուրի համար (դասավանդողներ, սովորողներ, պատկան մարմիններ,
ոլորտի մասնագետներ, հասարակական կազմակերպություններ)։
Հունիսի
5՝ Շրջակա միջավայրի պահպանության
միջազգային օր, « Էկոտուր» 2022-ի ամփոփիչ կլոր
սեղան՝ արդյունքների ամփոփում։
Բովանդակային բաղադրիչներ
§ Աշխատանքային փորձը ներկայացնող մեթոդական հոդված
§ Ուսումնայան համագործակցային, առարկայական նախագծի օրինակ
§ Սովորողի նախասիրությունների զարգացման մեթոդական մշակում․ ակումբային գործունեության կամ սովորողի ընտրությամբ գործունեության, դասընթացի տարբերակով։
§ Ուսուցչի բլոգի դիտարկում` ըստ հեղինակային կրթական ծրագրում գործող կարգի
Աշխատանային փորձը ներկայացնող մեթոդանական
հոդված
Ուսումնայան համագործակցային, առարկայական նախագծի
օրինակ
: Բնագիտական
առարկաների պարագայում առանցքային են ուսումնական համագործակցության հետևյալ ձևերը.
3.Սովորողի
նախասիրությունների զարգացման մեթոդական մշակում․ ակումբային գործունեության կամ սովորողի ընտրությամբ գործունեության, դասընթացի տարբերակով։ Ատեստավորում անցնող դասավանդողը պետք է
կարողանա մշակել
4. Ուսուցչի բլոգի դիտարկում` ըստ հեղինակային կրթական ծրագրում գործող կարգի: Բլոգին ուղված պահանջների շարքում կարևոր է առանձնացնել
հետևյալ կետերը:
Օրակարգ՝
9:00-12:00՝ աշխատանք դպրոցներում
12:00-12:30 ընդմիջում
12:30 -13:15՝ պարատուն, մարզական ակումբներ
Բնագետ ուսուցիչների հավաք
Մարտի 21_23, ժամը` 13։00,
Վայրը` բնագիտության լանորատորիա
Օրայարգում
1․ Ամենամյա բնապահպանական նախագծերի ստուգատես
2․ 9-րդ դասարանցիների ելքի ստուգատես
3․ Բնագիտության ֆլեշմոբի հարցերի քննարկում
4․ Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման քննարկում
5,Բնագետ ուսուցիչներչի կամավոր ապեստավորման նախագծի քննարկում
Գայանե
Մխիթարյան- Ֆիզիկայի
փորձերի փաթեթ
Հասմիկ Ուզունյան-Պարարտացված
հողի արտադրություն, Տեխնոլոգիական ուսուցում
Մարթա Ասատրյան-Դեպի
Աստղիկի ջրվեժ, Ջերմուկի
ձմեռը
Գոհար Իսկանդարյան-Ֆիզիկական
երեույթները բնական միջավայրում
Նելի Գեղամյան-Հանդիպում
Վահե Սալահյանի հետ
Շուշան Ալեքսանյան-Երկրաբանական թանգարանում 1,
2
Շողիկ Պողոսյան-Տնկում
ենք ծաղիկների սածիլներ
Իվետա Ջանազյան-Բնագետիկ
TV
Անժելա Բլեյան-Չրերի
մասին
2021-2022 ուսումնական տարում կրթահամալիրում
իրականացվում է 9-րդ դասարանների մասնագիտական կողմնորոշման
մեկամյա ծրագիր, որի շրջանակներում բնագիտության լաբորատորիան ներկացնում է
բնագիտական առարկների ուսուցման առանձնահատկությունները, որոնք սովորողներին
հնարավորություն կտան լիարժեք բացահայտել բնագիտական ուղղությամբ ուսումը
շարունակելու, ինչպես նաև հետագա մասնագիտության մեջ բնագիտական բաղադրիչները
կիրառելու հեռանկարները: Սույն ծրագրի շրջանակներում, որպես
բնագիտական առարկաների ուսուցման կարևոր նպատակ
դիտարկվում է կյանքում օգտագործվող հմտությունների փոխանցումը:
Վերհիշյալ ծրագրի արդյունքների ամփոփման նպատակով կազմակերպվում է 9-րդ դասարանցիների բնագիտական
հմտությունների ամփոփիչ ստուգատես:
Ստուգատեսը անց է կացվում կրթահամալիրի բնագիտության կենտրոնում՝ նախօրոք մշակված
ծրագրով, որը ներառում է բնագիտական բոլոր առարկաները:
Ըստ առարկաների ներառվում են հետևյալ
ուղղությունները.
·
Ֆիզիկա առարկայից
հմտությունների ստուգումը ներառում է էլեկտրականությամբ աշխատող սարքերի
անսարքությունների ստուգման ու վերացման աշխատանքներ: Առաջադրանքներ օպտիկական
սարքերի հետ:
·
Քիմիա-կյանքում հանդիպող
քիմիական երևույթների բացատրություններ, լաբորատոր փորձերի իրականացումներ,
լաբորատորիայում անվտանգ գործունեության սկզբունքներ:
·
Կենսաբանություն-առողջ
ապրելակերպին ուղղված առաջադրանքներ, առաջին բուժօգնություն տարբեր պայմաններում,
մանրադիտակներով ուսումնասիրության կատարում:
·
Աշխարհագրություն -
աշխատանք թվային քարտեզների հետ, պատկերացումներ ապարների ու նմուշների մասին,
կողմնացույցի օգտագործում, կողմնորոշում տեղանքում, բացատրություններ Երկրի
պտույտի ու նրա հետևանքների մասին օրբիտարիումի միջոցով:
Հանդիպման օր, ժամ-04.02.2022, 14:30
Հանդիպման վայր-Բնագիտության լաբորատորիա
Ծրագրում
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում դասավանդող բնագետ ուսուցչի կամավոր ատեստավորումը պետք է տեղի ունենա կրթահամալիրում իրականցվող հեղինակա...