пятница, 25 марта 2022 г.

Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման հեղինակային կրթական ծրագրի այլընտրանքը. Բնագիտություն

 

Բովանդակային բաղադրիչներ

§  Աշխատանքային փորձը ներկայացնող մեթոդական հոդված

§  Ուսումնայան համագործակցային, առարկայական նախագծի օրինակ

§  Սովորողի նախասիրությունների զարգացման մեթոդական մշակում ակումբային գործունեության կամ սովորողի ընտրությամբ գործունեության, դասընթացի տարբերակով։

§  Ուսուցչի բլոգի դիտարկում` ըստ հեղինակային կրթական ծրագրում գործող կարգի

 

 

Աշխատանային փորձը ներկայացնող մեթոդանական հոդված

  • Հոդվածում պետք է արտացոլվի ուսուցչի կողմից մշակված ու իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագիրը:
  • Հոդվածում պետք է նկարագրվի ու մասնավոր օրինակներով ներկայացվի դասընթացի ժամանակ կիրառվող մեթոդաբանությունը՝ հիմնավորելով դրա առավելությունները:
  • Հոդվածում պետք է ներկայցված լինեն տարբեր տարիներին իրականացված նախագծերը՝ դրանք ներկայացնելով ամփոփիչ ուսումնական փաթեթնրի տեսքով:
  • Ներկայացվող հովածում պետք է մանրասման նկարագրաված լինի սովորողների գործունեության բոլոր ձևերը (ուսումնական ճամփորդություն, լաբորատոր գործունեություն, մեդիահմտությունների կիրառություն և այլն):
  • Հոդվածում պետք է արտացովլի ուսուցչի գործունեության արդյունքները, որոնք սահմանված են հեղինակային դասընթացի  ծրագրով:
  • Հոդվածում պետք է ներկայացված լինի ուսուցչի գործունեության ընթացքում սովորողներին փոխանցած հմտությունների կիրառելիությունը:

Ուսումնայան համագործակցային, առարկայական նախագծի օրինակ
:
Բնագիտական առարկաների պարագայում առանցքային են  ուսումնական համագործակցության հետևյալ ձևերը.

 

  • Միջառարկայական կապերի բացահայտմանն ուղված նախագծերի իրականացում
  • Համատեղ իրականացնող նախագծեր
  • Ուսումնական ճամփորդություններում բնագիտական բաղադրիչի ներառում
  • Ուսումնական նյութերի թարգմանություն
  • Համատեղ լաբորատոր գործունեություն

 

3.Սովորողի նախասիրությունների զարգացման մեթոդական մշակում ակումբային գործունեության կամ սովորողի ընտրությամբ գործունեության, դասընթացի տարբերակով։ Ատեստավորում անցնող դասավանդողը պետք է կարողանա մշակել

 

  • Սովորղողների նախասիրությունների հիման վրա ձևավորված ակումբային գործունեության ծրագիր
  • Տարբեր դասարաններում ձևավորված ընտրթյամբ խմբերի ուսումնական գործունեության ծրագիր
  • Ստուգատեսերի մասնակցության սովորողների գործունեության նախագիծ
  • Սովորողների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված նախագիծ
  • Սովորողներին կիրառական հմտությունների զարգացմանը ուղղված նախագիծ 

4. Ուսուցչի բլոգի դիտարկում` ըստ հեղինակային կրթական ծրագրում գործող կարգի: Բլոգին ուղված պահանջների շարքում կարևոր է առանձնացնել հետևյալ կետերը:

  • Բլոգում ուսումնական փաթեթների առկայություն
  • Մշակված ուսումնական նախագծեր ու դրանց ամփոփումներ
  • Բլոգում եղած համապատասխան բաժինների առկայություն
  • Բլոգում առակա նյութերի մատչելիությունը
  • Բլոգից օգտվելու մատչելիությունը

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Հեղինակային կրթական ծրագրով աշխատող բնագետ ուսուցչի կամավոր ատեստավորման պահանջները

    «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում դասավանդող բնագետ ուսուցչի կամավոր ատեստավորումը պետք է տեղի ունենա կրթահամալիրում իրականցվող հեղինակա...