Բովանդակային բաղադրիչներ
§ Աշխատանքային փորձը ներկայացնող մեթոդական հոդված
§ Ուսումնայան համագործակցային, առարկայական նախագծի օրինակ
§ Սովորողի նախասիրությունների զարգացման մեթոդական մշակում․ ակումբային գործունեության կամ սովորողի ընտրությամբ գործունեության, դասընթացի տարբերակով։
§ Ուսուցչի բլոգի դիտարկում` ըստ հեղինակային կրթական ծրագրում գործող կարգի
Աշխատանային փորձը ներկայացնող մեթոդանական
հոդված
- Հոդվածում պետք է արտացոլվի ուսուցչի կողմից մշակված ու իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագիրը:
- Հոդվածում պետք է նկարագրվի ու մասնավոր օրինակներով ներկայացվի դասընթացի ժամանակ կիրառվող մեթոդաբանությունը՝ հիմնավորելով դրա առավելությունները:
- Հոդվածում պետք է ներկայցված լինեն տարբեր տարիներին իրականացված նախագծերը՝ դրանք ներկայացնելով ամփոփիչ ուսումնական փաթեթնրի տեսքով:
- Ներկայացվող հովածում պետք է մանրասման նկարագրաված լինի սովորողների գործունեության բոլոր ձևերը (ուսումնական ճամփորդություն, լաբորատոր գործունեություն, մեդիահմտությունների կիրառություն և այլն):
- Հոդվածում պետք է արտացովլի ուսուցչի գործունեության արդյունքները, որոնք սահմանված են հեղինակային դասընթացի ծրագրով:
- Հոդվածում պետք է ներկայացված լինի ուսուցչի գործունեության ընթացքում սովորողներին փոխանցած հմտությունների կիրառելիությունը:
Ուսումնայան համագործակցային, առարկայական նախագծի
օրինակ
: Բնագիտական
առարկաների պարագայում առանցքային են ուսումնական համագործակցության հետևյալ ձևերը.
- Միջառարկայական կապերի բացահայտմանն ուղված նախագծերի իրականացում
- Համատեղ իրականացնող նախագծեր
- Ուսումնական ճամփորդություններում բնագիտական բաղադրիչի ներառում
- Ուսումնական նյութերի թարգմանություն
- Համատեղ լաբորատոր գործունեություն
3.Սովորողի
նախասիրությունների զարգացման մեթոդական մշակում․ ակումբային գործունեության կամ սովորողի ընտրությամբ գործունեության, դասընթացի տարբերակով։ Ատեստավորում անցնող դասավանդողը պետք է
կարողանա մշակել
- Սովորղողների նախասիրությունների հիման վրա ձևավորված ակումբային գործունեության ծրագիր
- Տարբեր դասարաններում ձևավորված ընտրթյամբ խմբերի ուսումնական գործունեության ծրագիր
- Ստուգատեսերի մասնակցության սովորողների գործունեության նախագիծ
- Սովորողների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված նախագիծ
- Սովորողներին կիրառական հմտությունների զարգացմանը ուղղված նախագիծ
4. Ուսուցչի բլոգի դիտարկում` ըստ հեղինակային կրթական ծրագրում գործող կարգի: Բլոգին ուղված պահանջների շարքում կարևոր է առանձնացնել
հետևյալ կետերը:
- Բլոգում ուսումնական փաթեթների առկայություն
- Մշակված ուսումնական նախագծեր ու դրանց ամփոփումներ
- Բլոգում եղած համապատասխան բաժինների առկայություն
- Բլոգում առակա նյութերի մատչելիությունը
- Բլոգից օգտվելու մատչելիությունը
Комментариев нет:
Отправить комментарий