суббота, 16 октября 2021 г.

Բնագիտության լաբորատորիայի գործունեություն

 



2021-2022 ուսումանական տարում բնագիտության լաբորատորիայի ղեկավարը իրականացնելու է հետևյալ աշխատանքները

1.      Կրթահամալիրում աշխատանքի դիմած բնագետ ուսուցիչների հետ մենթորական աշխատանքի համակարգում

2.      Կրթահամալիրում աշխատող բնագետ ուսուցիչների հետ սեմինարների կազմակերպում

3.      Բնագիտական առարկանների (ֆիզիկիա, քիմիա, կենսաբանություն, էկոլոգիա, աշխարհագրություն, բնագիտություն) ծրագրերի վերանայում ու հաստատում

4.      Աջակցություն ուսումնական նախագծերի կազման աշխատանքների

5.      Ամենամսյա ֆլեշմոբերի աշխատանքների համակագում ու խորհրդատվություն

6.      Կրթահամալիրի ուսումանական օրացույցին համապատասխան բնագիտական օրացույցի կազմում ու դրանում ներառված աշխատանքների համակարգում

7.      Ամենամյա ստուգատեսերի աշխատանքների աջակցում ու համակարգում

8.      Բնագիտական դասընթացներին անհրաժեշտ նույթատեխնիկական բազայի և գրականության ներակայցում

9.      Բնագիտության լաբորատորիայի ղեկավարը հանդիսանում է կրթահամալիրի մասնաժողովի անդամ ու մասնաժողովին է բնագետ ուսուցիչների գործունեության ամփոփումը։

10.  Մանկավարժության կենտրոնի առաջարկով կատարում է անհրաժեշտ ուսումնասիրություններ, վերլուծություններ, մասնակցում մշակումների

 

Բնագիտության լաբորատորիայի զարգացամն հիմնական ուղղություններն են

·         Բնագիտական առարկաների դասվանդման արդյունավետության բարձրացումը

·         Մեդաիմիջոցների օգտագործման ավելացումը ուսումնական դպրոցեսում, մեդիալաբաորատորիաների ստեղծում

·         Ամենամյա ստուգատեսերի տարածումն ու դրանց զարգացումը

·         Բնական միջավայրում իրականացվող դասընթացների ընդլայնումը

·         Ուսումնական ճամբարներում բնագիտական բաղդրիչի ավելացումը

·         Ուսումնական լաբորատորիաների վերազինումը

Երբ խոսքը գնում է բնագիտական առարկաների արդյունավետության բարձրացման մասին, այս առումով առաջնային է դառնում բնագիտական առարկաների առջև դրված խնդիրների վերասահմանումը, ստացված արդյունքների ամփոփումն ու վերլուծությունը, ինչպես նաև սովորղների գրանցած ցուցանիշների համեմատությունը: Հաշվի առնելով վերոշարադրյան ու լրացնելով բաց թողմները, հնարավոր կլինի նաև նպաստել բնագիտական առարկաների արդյունավետության բարձրացմանը:

Քանի որ բնագիտության ուսուցման մեջ մեդիամիջոցների կիրառությունը ունի մեկ տասնամյակից ավելի պատմություն, այս պարագայում խոսքը գնում է ոչ այնքան նոր միջոցների օգտագործմանը՝ այլ օգտագործվող միջոցներով ձեռք բերված արդյունքների հանաքագրմանը: Այս իմստով առանձնահատուկ կարևորություն է ստանում տարբեր տարիներին ստուգատեսերին ներկայացված աշխատանքների հավաքագրումն ու վիրտուալ լաբորատորիայի ստեղծումը:
Դիտարկելով կազմված ուսումնական օրացույցը որպես կրթության կազմակերպիչ, ստուգատեսերի պատրաստությունը պետք է ստանա շուրջտարյա բնույթ, սեպտեմբերից պետք է հայտնի լինեն ստուգատեսի կազմակերիչներն ու պատասպանատուները, ինչպես նաև հստակեցված լինել ստուգատեսերի հիմնական ուղությունները: Ստուգատեսի վաղօրոք նախապատրաստությունը հնարավորություն կընձեռնի ներկայացվող աշխատանքնրի արդյունավետության բարձրացմանը, ինչպես նաև կմեծացի կրթական ցանցում ստուգատեսային համագործակցությունը այլ կրթական հաստատությունների հետ:

Բնական միջավայրում իրականացվող դասընանթացների մասին բազում անդրադարձել եղել կրթահամալիրի դասավանդողների համապատասխան հոդվածներում: Զարգացման այս փուլում, մեծացնելով բնագիտությա ուսուցման արդյունավետությունը բնական միջավայրում ու համագործակցելով  հայրենագիտության, ճամփորդությամբ ուսուցման լաբորատորիայի հետ առաջարկվում է յուաքանչյուր ուսումնական ճամփորդության ու ուսումանական ճամբարի համար կազմել բնագիտական ուղեցույց: Այդ ուղեցույց կներառի տեղանի մանրամասն քարտեզ, իրեն յուրահատուկ բնական միջավայրի նկարագրով (ռելիեֆ, բուսական ու կենդանական աշխարհի առաձնահատկություններ, ջրագարական ցանց, էկոլոգիական պնդիրներ, տեղանքին բնորոշ հիմնական երևույթներ):

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Հեղինակային կրթական ծրագրով աշխատող բնագետ ուսուցչի կամավոր ատեստավորման պահանջները

    «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում դասավանդող բնագետ ուսուցչի կամավոր ատեստավորումը պետք է տեղի ունենա կրթահամալիրում իրականցվող հեղինակա...